streda 7. júla 2010

kto, kto???



Silvia Kučerenko vs. Denisa Mendejová, obidve sú modelky....
kto sa vám viac páči??

Denisa Mendejová je hore, keby ste ich nepoznali...

takže:
Denisa Mendejová:
začala by som jednou chybou, ktorá mi bije do očí, tá šatka je primoc, na ten krásny kabát. jednoducho pri ňom nevynikne. taška sa mi zdá na tento autfit trošku otrepana... ale stále dobrá... najlepšie sú topánky, ktoré ladia praktycky so všetkým...
dávam známku 2-.

Silvia Kučerenko:
mne sa tam moc nehodí tá riflovina... jednoducho riflová bundička ja pre tie šaty príliš športová.
najlepšie na tomot autfite sú topánky ktoré pekne ladia so šatami. trošku mi tam chýba kabelka.
dávam známku: 3.( za tie napichané ústa, mohla by sa s nimi trochu kľudniť!)

tak, a teraz je rad na vás:) píšte do komentárov, ktorá je podľa vás in??




1 komentár:

Daiana122 povedal(a)...

Denisa Mendejová tu vyzerá lepšie ako Silvia Kučerenko a oveľa. Tiež si myslím, tá šatka je priveľká.