utorok 31. augusta 2010

najdrahšie pero sveta


Keď tu máme tú školu, tak vám prinášam najdrahšie pero na svete. Je krásne! Ale určite by ste ním nemohli písať v škole, pretože nikto nevie...
Toto pero má dokonca aj meno: Montblanc’s Mystery Masterpiece! Zdobia ho 20 karátové zafíry, smaragdy, alebo rubíny a 840 diamantov. A teraz si sadnite, toto pero stojí presnestojí 730.000 dolárov, čo je v prepočte na eurá nekonečne veľa a nechce sa mi to počítať ani len na kalkulačke. Zdá sa vám to zbytočné? Čo by ste s takým perom robili? Píšte do komentárov...

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

No tak ja ho nebudem mať, pretože je to zbytočnéé .. a aj tak mi stačí normálne pero ! :D Ale teda .. keby že ho máám (síce neviem, kto by ho zaplatil) tak by som si ho nechala soma a písala si s ním domáce úlohy :D

Anonymný povedal(a)...

ja by som si ho vystavila:P

Daiana122 povedal(a)...

aj ja a ešte k tomu niekde do vytrínky :D