piatok 10. septembra 2010

elegantná



Je tu moja crazy
rubrika. Po Luckinej Rockerke prídem moja elegánka:P Páči sa vám, chcela by som upriamiť pozornosť hlavne na to malovanie- oči. Je to môj nový spôsob:D Skombinovala som 3 Luxe farby. Nie je to maľovanie na celé viečko, ale iba na kúsoček, predsa nemusíme ani v realite chodiť domalované ako niake staré fifleny. Je to asi nový trend, ale už aj v naše triede sa zečalo s maľovaním, teraz sú to ešte len oči a mihalnice, ale o chvýľu to budú hotové Lady Gagy. Páči sa vám, keď sa dievča v 12 maľuje? Mne teda nie!!

1 komentár:

Daiana122 povedal(a)...

Krásne!! A tie šaty sú super. Make-up je krásny a tiež neznášam maľovanie v takom veku!! Je aj pravda, ak sa niekto maľuje do 18nástich, v dospelosti bude mať škaredú tvár.. ale to už je na každom ako sa rozhodne :D ešte raz krááásne