utorok 14. septembra 2010


POTREBNÉ PRÍSADY

4 vajíčka, 12 PL kryšt. cukru, 3 PL oleja, 12 PL polohrubej múky, 1/2 sáčku prášku do pečiva... KRÉM: 1 l mlieka, 1Hera, 3 prášky Zlatý klas, 10 PL cukru, 3 PL kakaa... kompót-čierne ríbezle/čučoriedky, 3 sáčky číreho tortového želé.

Tento koláč som robila už X krát a je najlepší.n eviem ako vy, ale ja ho viem urobiť celkom sa ma, bez pomoci rodičou, takže je aj pomerne ľahký:) postup píšem sama, lebo som sa ho už naučila aj naspamäť:)

1.) Zmiešame vajíčka, cukor, olej, múku, prášok do pečiva. miešame dovtedy, dokedy to bude hladké. alebo to robte v mixéri, ale ja to nerobím, lebo ma nebavý kukat nato, kýms ato mixuje, jednoducho to robím sama:)
2.) cesto vylejeme na pomastený a pomúčený plech. dáme piecť, až kým nebude také zlaté, ale to určite zbadá minimálne maminka:) pečieme na 200 stupňoch, 10 min. alebo dlhšie, kým to nezbadáte.
3.) teraz uvaríme puding. mlieko, pudingový prášok, a cukor. dáme zohriať mlieko, potom dáme 2 lyžice cukru, a pridáme prášok. miešame stále. aby neprihorel a keď je hotový, takl ho vylejeme na cesto, ktoré vyšlo z trúby:D
4.) dáme odkvapkať višne, alebo čo len chcete:D ja som si tam dala višne, lebo ich jednoducho milujéém:)
5.) vodu z nich dáme variť so želatínou. je to na obale, ako to má byť.
6.) poukladáme samozrejme vykôstkované višne na puding a polejeme želatínou. necháme zaschnúť, a hotovo!! je to naj koláčik:) ale tých bude ešte vaľa a je oskúšaný, tak idete na istotku:D

2 komentáre:

Daiana122 povedal(a)...

No mňaaaaaam, to vyzerá chutne!! Si šikovná :)

k. povedal(a)...

ďakujém:D diki:D