štvrtok 30. septembra 2010

Rozhovor s lucinkvou

1.) Ako, alebo od koho si sa dozvedela o Stardolle?
Tak o stardolle som sa dozvedela môžem povedať že od kamošky.

2.) Čo ťa na stardolle najviacej baví?
Waw, to je teda otázka, tak asi obliekanie dolliek.

3.) Aký štýl na stardolle uctievaš?
No ja si kupujem všetko, od rocku až po hippie :D ale musí to byť aspoň nejako originálne.

4.) Bývaš často superstar? čo si o tom myslíš?
Dakedy som bývala stále ss ale newem nejak ma to omrzelo vyhadzovať prachy do nejakej webovej stránky. heh :D

5.)Už si sa stretla s niakym podvodom, klamstvom na stardolle?
Zatial sa mi to nestalo. A aj takéto sa stáva?! Kam tento svet speje :P hehe

6.) čo by si na stardolle určite zmenila??
Mno ..... mohli by tu byť lepšie účesy pre ne ss


7.)Máš niake zvieratá v skutočnosti?? / xD dobrá otázka, čo?! aj ich mená/
Tak to je fakt CoOlOvá otázka takže:
pes - nemecký ovčiak a volá sa Daxi
mačka - Leo a je to klaaasny malý kocúrik
myš - teda pieskomil a volá sa Rattatui
rybičky - mená nemajú lebo ich vždy zabudnem lol
korytnačky - tie moc nemusím :)
a ešte zajačik - rasa Teddy a asi sa bude volať Nick :)
8.) Je niečo, čo by si chcela mať ale, nedá sa to?

9.) Aký štýl máš v skutočnosti?
Nepovedala by som že mám nejaký štýl ale keby dačo tak asi Hippie :)

10.) máš niečo obľúbené v tvojom šatníku?
To bude asi mikina hehe.

11.) aká je tvoja najlepšia farba?
No môžem fialovú ružovú čiernu a modrú ale aj tyrkisová je pekná.

12.) tvoje naj- lepšie - horšie jedlo?
Naj by mohlo byť sladkosti jednoznčne a to karamelová torta mmmmmmmm........by som si dala
Najhoršie čo som kedy jedla boli mušle, ale aj vajcová polievka fuj.

13.) nosíš rada šaty a sukne?
Nie absolútne do školy by som si šaty nedala a tak to je aj s tou sukňou ale zas cez leto pri mori tak tam hejj :D

14.) čo by si v dospelosti chcela byť?
Niečo kde by som zapojila kreslenie a fantáziu. Neviem či by som celý deň vedela sedieť len pri počítači. Alebo potom niečo so zvieratami, ale zverolekárka zas nie :)

/toto je o blogu:))/
15.) čo ťa bavý na našom blogu?
Free veci hehe ale samozrejme že aj zaujímavé články a mmch TOTO JE NAJJ BLOG vôbec.

16.) aké príspevky dávaš najradšej?
Ja o celebritách, alebo o pesničkách.

17.) Zmenila by si neičo na tomto blogu??
Ne e NiČ absolútne.

18.) páči sa ti design blogu??
Mnó.......bol už aj krajší ale je pekný :D

MOžno sa vám tento rozhovor bude zadať miestami osobnejší, ale to len preto, že je to moja naj naj kamoška:))

Žiadne komentáre: