utorok 16. novembra 2010

Poradňa

Problém:
Ahoj...mám taký problémik :D Strašne sa mi páči jeden chalan z triedy ale on sa so mnou moc nebaví. Sedela som pred ním v lavici a vtedy mi iba ubližoval. Teraz si ma ani nevšimne :( Myslím si že on bol do mňa buchnutý lebo sa minulý rok ku mne správal veľmi milo. A cez leto sme si dobre pokecali na facebooku :D Lenže keď som bola v škole tak on sa so mnou bavil ale ja som ho stále odmietala. A to bola chyba. Teraz nedávno som mu napísala na facebooku že mám po krk toho že mi stále ubližuje a on mi vynadal. Naštvala som sa a dala som si ho preč z priateľov. Na druhý deň som si ho chcela pridať naspäť, tak som mu napísala že ma to mrzí ale on sa so mnou odvtedy nebaví. A dokonca som dostala informáciu že sa mu páči jedna moja spolužiačka (veľmi dobrá kamarátka). Ako mám zariadiť to aby bolo všetko ako predtým? A ako si ho mám pridať na facebooku do priateľov aby to nevyzeralo tak že sa vtieram? Prosím poraď mi :(
Odpoveď:
No skúsime to!
Riešenie:
Ty si mi napísala že on sa ku tebe správal milo a teraz nie.Prečo to tak je?No túto otázku si si asi položila milión krát!Aj ja som bola zaľúbená a spravila som podobnú vec.Ale keď som sa mu priznala on mi povedal že aj on je do mňa a už spolu chodíme dosť dlho.Ja viem že to tak ľahko nejde.Z mojej skúsenosti ti poviem že on asi žiarli preto lebo buď sa rozprávaš s inými chlapcami a on žiarli.Ale nemusí to tak byť.Je určite urazený a už sa mu nechce robiť prvé kroky aby sa s tebou zblížil a nebaví ho to ku tebe stále akoby vtierať!Chalani to nenávidia podlizovať sa babám!A preto sa "urazil"!No a preto sa urazil lebo si myslí že ak bude flirtovať s inými babami možno sa mu konečne priznáš že si aj ty do neho.Takže možno preto.Skús si ho pridať na fecobooku do priateľov (určite sa mu s tým nebudeš podlizovať to mi ver!)A ak náhodou že je to pravda že je do tvojej kamošky a už nie do teba tak kašli na neho!Veď ak kamoška do neho nieje a zhodnete sa na tom že ani jedna s ním nebude chodiť tak bude dobre.Ak naozaj nieje do teba a chceš aby bol IBA kamarát tak mu to normálne povedz...A to bude všetko.ALE!Nepokaz si kvôli chalanovi buďpriateľstvo ale kamarátstvo!(A s kamoškou sa zhodni na tom IBA ak to je tvoja naj kamoška lebo inak by to mohla buď celé pokaziť alebo po škole vybľabotať celé tajomstvo!


Toto bol jeden príbeh od vás!Nezabúdajte a píšte na e mail: nana1103@azet.sk!Ja Vám rada pomôžem!
(Prepáčte obrázky nejdú načítať)




S láskou vaša CooLNeLkA1103:)

Žiadne komentáre: