streda 10. novembra 2010

Zimný HIT

Začalo sa to postupne... niekomu sa to zapáčilo, kúpil si to, niekto iný to videl a tiež to chcel, tak si to kúpil.... a tak to ide stále do okola. Kožušinové vesty sa rozširujú a to som si všimla aj ja. Čím ďalej, tým viac ľudí si kupuje kožušínové bundy alebo vesty. Určite nehovorím o pravej kožušine lebo to by som si nikdy nekúpila!! Šťastie, že vedia vymyslieť aj umelú...
Ja som tejto novinky taktiež neodolala a na zimu alebo aj jeseň som sa vybavila teplou mäkúčkou vestou :) ja mám celú čiernú značky F&F a stála 17eur.. mali aj bundy za 25eur, všetko však bolo po akcii!
A ako som už povedala, určite vám ju odporúčam kúpiť, lebo je v nej teplo, mäkkúčko a navyše si v tom IN!
Nájdet ich v New Yorkeri ale tam je cena za ňu hrozne vysoká, v Gate, v Tescu a v Camaieu. 


6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

tu maji i v Cáčku ale takovou minivesticku kdyz sem si ji vyzkousela, vapadala sem jak stara babka :D, chonnygirl

Lucinkva ® povedal(a)...

niektore su pekne ale niektore vyzeraju hrozne :P mne sa take moc nepaci aj ked je to v mode :D

k. povedal(a)...

mne sa páčia:D

Anonymný povedal(a)...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get set up? I'm assuming having
a blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very web savvy so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Thanks

Here is my website; dental

Anonymný povedal(a)...

Hello to every body, it's my first pay a quick visit of this web site; this webpage consists of remarkable and truly excellent information in support of readers.

My page - Http://Crew.Valkry.Com/

Anonymný povedal(a)...

How can i use my wordpress theme on my regular subpages?



my blog http://northeastsurvey.com/