nedeľa 12. decembra 2010

Môj priateľ kniha

Dnes som si vybrala knihy od Franzisky Gehmovej, Upírie sesty. Táto série má zatiaľ 3 knihy s názvami: "Upírie sestry: Hrozba v múzeu" , "Upírie sestry: Záchrana upírov" a "Upírie sestry: Kamoška na zahryznutie" . Zatiaľ som prečítala iba kamoška na zahryznutie a hrozba v múzeu mám rozčítané. Tak vám poviem niečo o tej kamoške na zahryznutie. Táto kniha hovorí o rodine Tapesovsov, ktorý sa prestahovali z Transilvánie do Nemecka. Sestry Dakaria a Silvania sú polovičné upírky, ich mama je človek a otec upír. Pre sestry je veľký problém chodiť do školy cez deň a cez noc spať, a ťažké je pre nich aj nájsť si kamarátov len preto, lebo sú iné...

Aj tieto knihy sa mi veľmi páčia.... :)

3 komentáre:

k. povedal(a)...

jééj, vizerá dobre, teda ten obal a tak:D No dúfam, že ju dakedy prečítam...:D

missdomca9865 povedal(a)...

podla mna su super XD

Anonymný povedal(a)...

Nečítam moc ale ked je to kniha už dobrá prečo nie?