streda 12. januára 2011

Rozhovor s Juliet15559


Otázky:
1.) Ako si prišla na meno Juliet15559?

2.) Aký máš na stardolle štýl? Máš taký aj v skutočnom živote?

3.) Odkiaľ si sa dozvedela o stardolle? Zaujal ťa hneď, alebo si sa k nemu vrátila po čase?

4.) Čo sa ti na stardolle najviacej páči?

5.) Čo by si na ňom určite zmenila, alebo úplne zrušila?

6.) Bývaš veľmi často superstar? Je podľa teba ss predražené?

7.) Postihol ťa nejaký podvod na stardolle?

8.) Aká je tvoja obľúbená farba, a naopak, ktorú neznášaš?

9.) Máš nejaké zvieratká, alebo chcela by is nejaké, ale nie je to možné?

10.) Čo najračej nosíš (v reále) máš nejaký typ oblečenia, v šom sa ctiš naj?

11.) Aké je tvoje obľúbené jedlo, alebo aké neznášaš?

12.) Si závislá na čokoláde?

13.) Čo by si v dospelosti chcela byť?

14.) Aké sú tvoje životné ciele?

15.) A posledná otázka, máš rada náš blog? xP

Ďakujem za rozhovor ;D

Odpovede:
1.) moja kamoška je Júlia...strašne krásne meno :D

2.) nie...na stardolle sa obliekam úplne inak..v reali skôr punkovo-emacky a na stardolle skôr elegantný..ako kedy

3.) najskôr som len obliekala dollky :P ale potom som sa zaregistrovala a zistila som že je to fajn :DD

4.) fakt neviem... :P

5.) to čo by zmenili všetci...SUPERSTAR pre všetkých!!!!

6.) je veeeeľmi predražené...no ja bývam ss len keď mám kredit :D čiže tak raz-dva krát za 3 mesiace :P

7.) jedna nemenovaná dollka mi slúbila že mi dá ss...a viete ako to skončilo :D dala som jej heslo ale našťastie som si stihla zmeniť mail :P

8.) milujem čiernu a červenú...ale nemám rada ružovú a zelenú

9.) mám psíka Dastyho a korelu Lorry

10.)čierne rifle a košela :D naj

11.) je to trápne ale mám rada fazuľovú kašu xD a neznášam pizzu :// som divná ja viem :D

12.) dááá sa to tak povedať... :D

13.) je toho veľa..určite najdôležitejšie byť dobrou mamou a manželkou...povolanie ešte neriešim

14.) mať skvelú rodinu, dom, zamestnanie...

15.) samozrejme :DD

1 komentár:

zuzana23 povedal(a)...

ne neni si divna