utorok 11. januára 2011

Rozhovor s MissMaricas52


1.) Ako si prišla na meno MissMaricas?
Ani neviem zakladala som nick tak ma napadlo Maricas a ktomu som vybrala Miss a číslo som len tak dala :)

2.) Aký máš na stardolle štýl? Máš taký aj v skutočnom živote?
No tak aby to ladilo. Zvyčajne je to čierna z neakou farbou :D Ale ináč normalne ryfle, tričko, trigovica a sem tam legíny a sukňa cez leto šaty.

3.) Odkiaľ si sa dozvedela o stardolle? Zaujal ťa hneď, alebo si sa k nemu vrátila po čase?
No moja sesternica mi ukázala o stardolle že sa tu dajú obliekať celebrity no o prihlásení som sa dozvedela od mojej spolužiačky. Stardoll ma zaujal lenže som ešte nemala internet ae keď už mám :D som tu skoro stále.

4.) Čo sa ti na stardolle najviacej páči?
Všetko je tu fajn no najviac asi že si môžem sama vytvoriť podľa seba dollku a svoje suite a oblečenie v plazze ktoré je aj v skutočnosti.

5.) Čo by si na ňom určite zmenila, alebo úplne zrušila?
Superstar dala lacnejšie alebo zručila. Alebo keď to nechcú zrušiť nech dajú aspoň niektoré malovátka lacnejšie a pre ness.

6.) Bývaš veľmi často superstar? Je podľa teba ss predražené?
Superstar sa chystám po 3 rokoch čo som tu byť prvý krát.

7.) Postihol ťa nejaký podvod na stardolle?
Niekto mi samizdá ukradol heslo.

8.) Aká je tvoja obľúbená farba, a naopak, ktorú neznášaš?
Modrá, tyrkisová ja mám všetky farby rada takže :D

9.) Máš nejaké zvieratká, alebo chcela by is nejaké, ale nie je to možné?
Mám psíka volá sa Kora a je to zlatá retriever.

10.) Čo najračej nosíš (v reále) máš nejaký typ oblečenia, v šom sa ctiš naj?
1 Trigovica ryfle a tričko :)

1.) Aké je tvoje obľúbené jedlo, alebo aké neznášaš?
Mám rada poleivky a mäso pochutím si aj na pizze nemám rada rizoto a fliačky.

12.) Si závislá na čokoláde?
ANO :D

13.) Čo by si v dospelosti chcela byť?
Športovkyňa :)

14.) Aké sú tvoje životné ciele?
Ja viem smiešne ale chcela by som bežať na olympískych hrách moc ma baví beh nechcem sa chváliť ale mám dobré výsledky z behu.

15.) A posledná otázka, máš rada náš blog?
Jasné aj keď tam neprispievam som tam každých 20 minút a čítam články aj keď niekedy nedám komentár neznamená že som tam neni xD
xPĎakujem za rozhovor ;D

Žiadne komentáre: