streda 21. septembra 2011

Andy Warhol

Nenapíšem jeho životopis, ani nič podobné, ale každému snáď hovorí niečo meno Andy Warhol. Ak sa vám to pletie, tak dobre, pomôžeme. Je to svetoznámy maliar. Stále vám to nič nehovorí? No dobre, nevadí. Jeho asi naj známejším dielom je Marilyn Monroe. Je veľa farebných kreácii, no iste poznáte túto maľbu:


Je vám to už jasnejšie? Dobre, tak ideme ďalej :) Mňa jeho maľby celkom chytili. Nehovorím, že na nich teraz frčím... Ale jednoducho asi majú niečo do seba. Mňa osobne očaril obrázok s tomato soup. Na tú konzervu máme v škole fain spomienky :P Ale nie preto sa mi to páči. Jednoducho dobrý nápad. Je to maliar, ktorý vytŕča z davu. Mnohí ľudia sa boja dopustiť aby boli v niečom iní ako tí druhí. Na druhej strane ja si myslím, že aj tak sú o dosť iní, a človek by sa nemal za nič hambiť. A sú aj takí, ktorí to vytŕčanie milujú... /emo, punk.../ Ja som za to zdravé vytŕčanie, alebo za to celkom prípustné šibnutie :)


Posolstvo obrazu?

Je vôbec niečo také? Myslím, že aj vy by sme mi na túto otázku odpovedali áno. Jasné že obrazy majú niečo za úlohu. Ale keby som sa vás opýtala, asi by ste museli trošku premýšľať. Mali by ste to na jazyku, vedeli to, ale slovami by sa to vyjadriť nedalo. A to je to. Ani obraz nie sú slová, a predsa vieme, o čom je. Napríklad aj taká "konzerva". Prináša nám spomienky na vtipné momenty. Možno že ie každému príde vtipná konzerva, ale mne hej, pretože sme sa na nej so spolužiakmi nasmiali. Tento obyčajný obrázok vo mne vyvolá super dojem. A v tom momente sa mi začne páčiť. Niečo vo mne vyvolá, emóciu. Je jedno akú, páči sa mi... Pozriem si ich viac, a zistím, že ten maliar, je jedno či je známy, alebo nie, má talent, proste mu to ide... A tak si myslíme, že posolstvo obraz má. A to je v človeku vyvolať radosť. Treba sa tešiť aj z maličkostí :)







Dúfam, že som vás navodila na umeleckú vlnu :P Kebyže sa pokúsite zreprodukovať nejaký obraz čo som sem dala, alebo máte doma nejaké návrhy oblečenia, nebodaj maľujete, tak by sme sa potešili, keby ste sa s tým pochválili, posali to na náš mail modeofstardoll@centrum.sk My to ako skúsené výtvarníčky blogerky ;D ohodnotíme, a vycapíme na verejnosť! Veríme že máte v sebe nejakého maliara, len ho odhaľte. ;)

Žiadne komentáre: