nedeľa 18. septembra 2011

Čo na to poviete?

Od utorka sme mali možnosť kúpiť v stánkoch nový časopis Eva girl. Pre tie, ktoré nevedia o čo ide, je to vlastne inko v celkom novom šate. Teda, ak sa to tak dá nazvať. Po tom, ako som si ho kúpila, som zistila, že sa zmenila len veľkosť - z A4 na nejaký kabelkový formát. Tým sa však všetko mení. Cena mala byť znížená, lenže terašia je vlastne vyššia. Vôbec tam nie je viac strán, napriek zmanšeniu formátu. Písmenká su omnoho menšie, a textu tam tiež nie je bohviekoľko. Tak sa pýtam, za čo sme si vôbec zaplatili?! Milión starých obrázkov, k tomu veta ala komentár a to je tá nová eva girl? Neviem ako vy, ale ja som tomu ešte dávala šancu, ale ako som si "prečítala" tých pár strán, celkom mi to stačilo. Povedala som si že už nebudem míňať peniaze na časáky, v ktorých sa dozviem akurát ktorá celebrita mala kolkokrát na sebe jedny šaty...
Ale aby som sa nehrala na negatívnu, poviem, že napríklad mňa celkom potešilo viac testov, a tá znížená cena má predsa len menšie dôsledky na naše vreckové... ;)

Toto je môj osobný dojem, samozrejme neodcudzujem všetky časopisy na jednu stranu, ale podľa mňa Eva girl je len malá obrázková knižka....

Aký máte naň názor vy? Súhlasíte s mojím názorom, či nie?

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Dnes som ho čítala =)

Anonymný povedal(a)...

MissMaricas52

12hviezda povedal(a)...

Dobre,ze ste to tu napísali,skoro som si ho kupila,ale kedze je o nicom tak si ho nekupim:)