utorok 29. novembra 2011

Vianoce 1.

My na blogu máme veeľmi radi vianoce :D a takže aj článkov o nich bude veľa :D

Otázky typu tešíš sa na vianoce sú momentálne trápne :D Každý sa predsa teší.... :)

Prisahám , že v lete som si hovorila, že tento rok vianoce budú o ničom, že sa ani budem tešiť, ale keď som v obchode uvidela prvý adventný kalendár, celé moje myslenie bolo v háji... Pomaly zisťujem, že celý rok žijem asi len kvôly nim... :D Začínam riešiť otázku darčekov. Či už sa jedná o mňa, alebo o svoju rodinu. S kamoškami sme sa dohodli, že tento rok si darčeky kupovať nebudeme. Predsa nezarábame :D Ja by som fakt nechcela vyčerpať všetky vianočné témy v novembri a preto zatiaľ bude písať o Mikulášovy, ale akonáhla bude 1.12 tešte sa baby, bude tu sviatočný výbeh :D

Téma: Mikuláš

Tak, toto je taký zlý zvyk :D Obyčajne dostaneme toľko sladkostí, že ani nevieme kam ich dať... Ja by som asi aj privítala toho menej, lebo kilá nepustia :D a všetko moje predsviatočno "chudnutie aby som mohla potom pribrať" bude na Mikuláša zahodené....
Každým rokom zisťujem, že vianoce vedia byť aj pekne nebezpečné... Predsa si povieme, čo sa nám môže stať z jedného perníka, medovníka ____ doplňte si tam čo chcete, ale keď sa na silvestra nevieme zdvihnúť z postele ( možno sa aj to stáva :D ja viem je to prehnané, ale tereba si dávať pozor) až potom zisíme kde bola chyba.
Ak už sa naozaj neviete zbaviť závislosti na vianočnom jedle, tak choďte na klzisko, a tam to dožeňte... Na vianočných trhoch je vstupné asi euro. A je tam tiež skvelá atmosféra a nebudete sa báť preborenia sa.... Len je tam riziko vône zo stánkov... Takže najlepším riešením je prechádzka. Dáte si myšlienky dokopy, poprípade vezmete psa :D a nebudete jesť....

FecklushinaEkaterina

Ja viem tieto porane mi nejdú, ale tak zhrňme to tak, že vianoce si treba užiť s mierou:)

Veselý predvianočný november :)

3 komentáre:

Lucinkva ® povedal(a)...

na mikuláša chcem balíčejk ovocia :P :P že vstať z postele :D

k. povedal(a)...

:D možno aj to sa stane :P ja chcem oriešky xD :D neproberá sa z nich, ne? :O o.O :D

Lucinkva ® povedal(a)...

ee :D