streda 30. novembra 2011

Zimná dovolenka

Veľa ľudí chodí na zimu na lyžovačky, aby si užili sneh, ak ho ešte u nich nie je dosť, alebo len tak za športom. Iní zase chodia na dovolenky do krajín, kde je ešte teplo, aby si predĺžili leto... Kam patríte vy?

Ja osobne v zime som doma, ale určite by som išla aj na lyžovačku, alebo aspoň len tak do hôr. Vždy sa mi však páčili napríklad dedinky, odrezané od sveta, kde je všetko posiate snehom, a je tak taký pokoj... Napríklad moja ideálna zimná dovolenka by bola v nejakej drevenici, ktorú by vyhrieval len krb, do ktorého by sa dávalo drevo, vlastne by tam všeade voňalo drevo... ;) výhľad by bol na zasnečené hory, a čas by vlastne ani neplynul... :D

Veľa ľudí chce napríklad navštíviť Paríž, New York, Londín, nehovorím že ja nie, ale asi oveľa
viac ma láka Štokholm, mestá v Nórsku, Estónsku... Máte aj vy nejaké vysnené miesto? :) platea: (by remoremo) - Up In Flames


Žiadne komentáre: