pondelok 5. decembra 2011

P ako pondelok

Dnes je ten deň, čo každý tak neznáša :D Keď sme už z výkendu zvyknuté spať aspoň do 10tej, a zrazu nám zvoní o pol siedmej budík, je to asi jeden z najhorších pocitov, aký môže byť... Teda nie že by som mala zoznam zlých pocitov;D ... No a dnes už bude chvalabohu pondelku koniec, utorok už nie je taký zlý, lebo o chvýľu bude streda :D... Aj vy si to takto nahovárate?!

Zajtra Mikuláš... ale napíšem o tom už dnes... Pretože práve dnes sa čistí čižma do okna :D
Keď som bola malá, bolo to dokonalé, pretože som verila, že mi do tej čižmy nosí naozajstný Mikuláš... V družime sme vtedy nevedeli rozprávať o ničom inom a ja som ani nespala, lebo som ho chcela vidieť v skutočnosti :D Lenže teraz je to už skôr len divná spomienka... :)


Ale aj tak vám želám aby ste mali bohatého Mikuláša :DD

Lenže čo ak?! :D Ak sa mu náhodou nepáčilo vaše/tvoje správanie, s tým sa už asi nič nedá robiť... V tom prípade ale do okna nedávaj svoje ob+úbené čižmy, lebo uhlie by ich zafarbilo a cibuľa zase zasmradila....

Žiadne komentáre: