sobota 10. decembra 2011

Vianočná nálada

Spomínate si ako som sem písala asi v novembri nadšená z vianoc? Tak sa mi zdá, že to pomaly vyprcháva.... Viem že sa to asi stáva :D ale ja fakt nemám vôbec vianočnú atmosféru...
Mali sme ísť na trchy do BA ale napokon ideme zajtra a ja som aj celkom rada, lebo počasie fakt nie je ani trochu vianočné, a cítila by som sa asi ako ... Ani neviem ako čo :D
Takže držte mi palce, aby som do zajtra nasiakla tou sviatočnou atmosférou :)) Ak náhodou ani vy ju ešte nemáte, tak aj ja vám držím palce :P


No, snáď si ju privoláme pár obrázkami a vianočným Bieberom :D ( ja viem nemá ho každý rád, ale nemusíte si to púštať :P )

Startlap - Karácsony - internet. egyszerűen.

Whipperberry » Life... one beautiful moment at a time
My Blueberry Nights


A keď tu už máme fotku vainočného stromu, tak aké farby preferujete vy? :D My máme tú červeno zlatú klasiku, ale tento rok by som dala aj niečo menej kriklavé... Napríklad strieborná a fialová, Alebo modro dáka :P :D

Žiadne komentáre: