streda 22. septembra 2010

Čo sa od blogu očakáva??

Milé čitateľky, komentátorky aj "nemé" dollky. Viete, čím nám urobiť radosť? Nie? Tým, že napíšete do komenou na tento článok buď: sledujem, ho!!
alebo.: váš typ na novú rubriku, na niečo, čo by vás potešilo, či niečo, čo by sa vám páčilo, niečo, čo nášmu blogu chýba, alebo niečo, čo ste tu už dlho nevideli. proste všetko. Vopred vás prosím, či už napíšete len svoj nick alebo typ, budeme rady:DD ďalej vás prosím, nerobte su priame reklamy, pretože síce sme sa s tým ešte nestretli, ale ani nechceme. jediná reklama na váš blog je výtaná, ak napíšete do rubriky pozrieme si váš blog, ktorá je špecialne na ľavej strane blohu, teda kliknite tam... celkom prijateľná je aj keď napíšete, keď komentujete do riadku blog, váš blog, ale žiadne reklamy, typu: tento log sa nevyrovná nášmu: www.xxx.blogspot.com

Ešte vám chcem pripoenúť rubriku Poradňa, obleč sa do..., nalíč sa ako...
všetko nájedete na našom blogu:)
Glitter Graphics
Ďakujem za váš čas a za vaše komentáriky!! xD

5 komentárov:

Patrícia :)) povedal(a)...

Tento blog je super :)))

Potešilo by ma , ak by sa NEZRUŠILA !!! súťaž : Veľká jesenná súťaž o real darček...... Bolo by mi to naaaaozaj ľúto... :((((

Anonymný povedal(a)...

tak to ti uz nepomozem, prepáč, lae je vás fakt málo, a nechce sa mi po 2 kolách posielať darčeky...

ceunda

Patrícia :)) povedal(a)...

Naozaj to nezmeníš ??? ja som sa tak tešila :( a to by vadilo , že je nás len pár ???

k. povedal(a)...

ale mne hej, lebo by presli dve kolá a uz by som to posiella, ked sem bude chodit viac este viac ludí, tak urcite dám nikau súťaž....neboj:D

Patrícia :)) povedal(a)...

vsak potiahni tú súťaž, napr: dáš to na bodovanie...napr max.bodov bude 40 ak nikto nebude mať napr 36 a viac, tak nikomu nepošleš darček, len ju PLSSSsss neruš :(