streda 29. septembra 2010

Rozhovor s Kkkatka

1. časť: TY A STARDOLL

1. Ako si spoznala Stardoll?
Mne ho ukázala raz kamoška a kamoš, ked som bola u nich.
2. Čo ťa najviac baví na Stardolle?
Noo .. asi som rada ked si odomna niekto nieco kupi .. ale najradsej si menim dollku.
3. Kúpuješ si Superstar?
Jasnéé .. ale teraz som mala vela krat po sebe, tak som si dala takéé, že najbližšie si mozem kupit SS až v januááry .. snažíím sa to vydržať :D
4. Čo hovoríš na Superstar?
Hmm .. čo hovorím na SS ?? No tak jednoznacne to, ze je dost drahe .. Neviem, preco to nemohlo zostat tak ako to bolo, ze na 1 tyzden 70 SD .. alebo tak jak to bolo, ked som prisla na SD .. 1 mesiac a 30 SD .. SD chce ziskat co najviac penazi .. preto ma to uz ani moc nebavi.

2. časť: TVOJA DOLL

1. Čo najčastejšie kupuješ pre svoju DOLL?
Oblečenie a ak som SS tak dopnky alebo nejakéé malováátka, aj ked ich nemáám vela. Ale najčastejšie oblečenie.
2. Akých vecí máš najviac v šatníku?
Fúúha, tak to netušíím :D tričkáá ? nohavice ? .. neviem ..
3. Obliekaš svoju DOLLku podobne ako samu seba?
No .. to ani moc nie, pretože nemáám takéé veci .. ale snažíím sa to nejako aby vyzerala co najlepsie .. ale dáá sa povedať, že farby ladíím skoro rovnako .. :)

3. časť: TVOJE NAZORY NA...

1. LUXE
LUXE je super, ale dalo by sa to aj lacnejšie :D Niekedy si pláánujem kúúpiť :)
2. LE
LE bolo dobréé, aj keď mam odtial malo vecíí


4. časť: TY

1. Aký máš štýl obliekania??
H mm .. čo ja viem .. snažíím sa, aby to vuzeralo dobre :)
2.Čo nosíš najradšej?
Saty alebo mini sukne a nejakéé tričko :)
3.  Aká farba má prevahu v tvojom šatníku? 
Tak to je mix .. ked otvorim skrinu, vypadne na mna mnozstvo farieb a ani neviem co s ktorym by som si najradsej obliekla. Ale tak najviac asi .. biela ??

Ďakujeme za rozhovorík :)

Žiadne komentáre: