piatok 15. októbra 2010

Nalíč sa ako- uzatrvorenie.




Poslali mi na moje prekvapenie až 4 baby, a im zo srdca ďakujéém:D
Poslala juliett15559, .greenygirl. , Ariadneella a chonnygirl.
mne osobne sa páčite všetky, ale keby som mala vybrať dve, tak to buú .greegnygirl. a juliett15559. Prvý obrázok je .greenygirl. , druhý je Juliett15559 a tretí je Ardiadneella a štvrtý je chonnygirl.
Teda vám ďakujém ešte raz:D nabudúce pre lepšie pochopenie budem písať mená na obrázky:Dale teraz už nie... a šaty ste mi mali poslať len pre porovnanie, a vidím, žo kombinácie boli BOHOVSK0:D pripravuje sa ďalšie nalíč sa ako:D takže sa máte na čo tešiť:D

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

hlasim sa.


gabika321

Heňa povedal(a)...

Všetky sú nádherné! (:

Mon* povedal(a)...

ináč ja som juliet15559 nie juliett15559..je tam iba jedno t :P

Anonymný povedal(a)...

A fakt, prepáč:(( len tvoje meno je strášne zložité:P

Anonymný povedal(a)...

druhý je najkrajší

Anonymný povedal(a)...

ahoj, kdy bude vyhodnocovani ? :)