nedeľa 10. októbra 2010

nalíč sa ako...




Tentoraz dávam tému: na bál. teda romantické, jemné, alebo elegantné, proste aby to ladilo. nezabudnite na doplnky. Teraz mám ešte takú priúlohu, pošlite ja šaty/ na stardolle/ ku ktorým ste sa líčili, aby som vedela ohodnotiť aj to, či sa to k tomu hodí:D dúfam, že sa vás prihlási trochu viac ako doteraz, a dúfam, že sa vám to bude chcieť robiť, a čakám naozaj krásne výtvory:D a už sa teším.
Posielajte to do stredy 13.10.2010, na mail: modeofstardoll@zoznam.sk, do prednetu napíšte: líčenie, bál, ceunda a svoj nick. pravidlá ak nepoznáte tak orežte celú kabínku, nie len oko, alebo ústa. ak neviete orezať spýtajte sa v komentoch, alebo mi to pošliete neorezané a ja to orežem- na výber máte suit alebo shop, to mi je jedno. Kujéém:D

3 komentáre:

Patrícia :)) povedal(a)...

poslané :))

.GreenyGirl. povedal(a)...

taky jsem už poslala :)není to bohužel nic moc extra, ale alespoň něco :D

chonnygirl povedal(a)...

posláno, chonnygirl