piatok 29. októbra 2010

Nalíč sa ako...


Tak, napadlo ma že by sme sa mohli malovať ( na stardolle, ale kto chce môže to skúsiť aj naozajj :D ) podľa celebrít. Tak že ja by som povedala že ako teda ako kto sa máte namaľovať a potom by ste mi to poslali na naš E mail: modeofstardoll@zoznam.sk

Tak
mohol by to byť Adam Lambert :DD On sa dosť šialeno maluje takže to bude asi doosť ťažké heh a môžete sa aj skúsiť zdôrazňujem SKÚSIŤ :D sa aj tak crazy obliecť som zvedavá :D
Tak podľa tohto obrázku sa môžete namalovať. Tak kto sa hlási?? Pls prihláste sa viac než 2 :D

5 komentárov:

Mon* povedal(a)...

juuj hneď zajtra sa do toho pustím :P milujem ho a aj jeho style! :)

Anonymný povedal(a)...

Ták, teda sa prinútim... :P
ceunda

Anonymný povedal(a)...

hlasim sa.


gabika321

Lucinkva ® povedal(a)...

ajj ja sa pokusim kedze ho mam tak k rada :D

7_Vivi_7 povedal(a)...

aj ja sa pokusim no niako to uz urobim heh xDDD