pondelok 11. októbra 2010

Showbiznis

Neviem, či táto rubrika u Vás čitateliek zaboduje.. :) No uvidíme.

................................................


Najvplyvnejšie celebrity sveta.
Najvplyvnejšou celebritou na svete je podľa magazínu Entertainment Weekly Johnny Depp. Určite ho všetci poznátez filmu "Piríti z Karibiku". Dôvodom je jeho obrovská popularita ako základný faktor jeho úspechu, čím má dostatok financií a vplyvu na to, "aby si mohol robiť, čo len chce"...

Tu je rebríček najvplyvnejších ľudí sveta, no ja osobne neviem čím taký Simon Cowel (To je ten prísny z "American Idol" a teraz je Talent myslím...) mohol niekoho ovplyvniť...
1. Johnny Depp
2. Lady GaGa
3. Oprah Winfrey
4. Simon Cowell
5. Will Smith
6. Robert Downey Jr.
7. Sandra Bullock
8. Ellen DeGeneres
9. Leonardo DiCaprio
10. Eminem

Inak tiež mi nejak nedopína ako mohol byť pred 2 rokmi prvý Puttin, či ako sa píše.
Ale sem píšem blbiny čo? :D tss... Trafená hus GááGáá druhá. Pred nedávnom som čítala, že Elton povedal, že je to jeho nevlastná dcéra, no neviem. Dobre to je "Off Topic", tak sa vrátim k tomu, čo si myslím o tom že je na 2. :) To bude asi tými jej akože politickými prejavmi a dobrými pesničkami.. :D No tiež neviem koho (skôr čo) akože ovplyvnila :D Oprah Winfrey? To ani neviem kto je.. :D Vraj nejaká herečka alebo čo... Simona Cowella preskočím.. - [vy skočte o pár riadkov hore :D]. Will Smith - jeden z mojich najoblúbenejších hercov a že prečo? Lebo hrá v dobrých komédiaách.- :) Rovert Downey Jr. - pozná ho niekto? :D Na takéto mená mám slabosť :) Sandra "Bulldog" - herečka ako sa patrí - myslím že žiadny oplzlý komentár netreba. :) Ellen DeGeneres.. Bože myslela som si, že poznám docela dosť ludí apoň cez TV ale toto meno mi tiež nič nehovorí :D O také tie Americké relácie nemám záujem. Leonardo DiCaprio - Taktiež herec, čo si môže robiť, čo chce. Eminem? O tom už duplom neviem nič, hold počúvam úplne inú hudbu, ale aj tak som rada, že je aspoň na 10... ;D



...Asi umrem z toho píísania! :)

2 komentáre:

Daiana122 povedal(a)...

ja poznám len štyroch z týchto desiatich :P a ty ostatní? ani také mená som nepočula :D

k. povedal(a)...

heh ja poznám šiestich:P veľa čo?!