streda 3. novembra 2010

Ahojte prosím vždy keď mi píšete e-mail do poradne napíšte do predmetu:Poradňa MODEOF-STARDOLL.Vždy tam kde to píšete dajte aj blog na ktorý to chcete vyvesiť.Lebo ja mám viac stránok s poradňami!
Takže ale musíme začať!
Problém:
Ahoj!Mám taký problém že som do jedného chalana ale bojím sa mu to povedať..Niekedy sa ku mne aj tak správa...a keď sa ma niečo opýta napr. ako dnes že môžem zošit?a ja na to že Ja....a potom mi svitne a poviem že áno....uff už to nezvládam a keď mu to poviem tak na druhý deň to bude vedeť celá škola!!Jak to bolo aj s mojou spolužiačkou!!Zato sa bojím...A to je to že on sedí predo mnou a moc spolu teda skoro vôbec nehovoríme...Ja si už neviem rady pomohla by si mi??
                                                                                                                           (anonym1998)
Odpoveď:
Určite ti pomôžem!
Detaily:

Sme šiestaci(6.trieda)
Máme 12 rokov
Sme spolužiaci
Riešenie: 
 http://img.cas.sk/img/8/article/262554_zena-muz-dievca-chlapec-stastie-milenci-rande-porozumenie.jpg
Milá anonym.Tvoj problém je v tom ako u mnohých hlavne dievčat ale aj chlapcov!Nedokážeš a bojíš sa mu to povedať.Ty si v prevažne mladom veku a tvoje city sa iba vyvíjajú.Dá sa povedať že vy dvaja ste v takom vzťahu že "akože" kamoši.To znamená že ty a ten tvoj vyvolený ste ani nie kamaráti ale iba spolužiaci ktorý raz za čas pozrie na teba a ty na neho a si na "mäkko".Takže dám ti niekoľko tipov alebo rád ako to spraviť:
1.Rada:MUSÍŠ sa s ním spojiť!
Ako?Jednoducho.Spýtaj sa (ak sa jeho bojíš)tak radšej kamošky ktorá sa s ním baví alebo kamošovi ktorý sa s ním baví aby ti povedal napríklad:Jeho nick na pokeci,meno na facebooku,e-mail.
E-mail ti teraz veľmi pomôže.Lebo keď si s ním sa "zakoktávaš".Ale keď mu budeš písať tak nie.to ti pomôže!Môžeš sa robiť ako jeho kamoš alebo kamošky,anonym alebo podobne a po čase mu povieš kto si!Ale POZOR!!!Keď sa s ním chceš rozprávať ako kamoš/ka potom nesmieš prezradiť že si klamala a napríklad mu napíš vetu:"Vieš poznám niekoho kto je do teba buchnutý"On sa spýta "Kto?"No a ty povieš :"Najprv povedz do koho si!"No a ak to povie bod pre teba možno budeš VYVOLENOU!!!
 http://thumbnail028.mylivepage.com/chunk28/608609/445/small_Macko%20so%20srdie%C4%8Dkom.gif.jpghttp://www.szerelmeseknek.hu/images_szerelmes/kepek/love3.jpghttp://www.dazy.sk/dazy/news/facebook.jpg
2.Rada:MUSÍTE sa spoznať bližšie!
Ako to myslím?Jednoducho!Keď si napríklad budeš s ním písať MUSÍŠ ale naozaj MUSÍTE sa spoznať bližšie!Ako?Popýtaj sa ho ako sa má, ako sa učí,čo ho zaujíma,či sa mu darí a podobne!Musíte sa zblížiť!
 http://images.free-extras.com/pics/b/balloon_i_love_you-1385.jpg
 3.Rada:Raz sa mu MUSÍŠ priznať!
Ak si s ním budeš písať a bude vedieť kto si tak sa mu raz priznať musíš!Ale najprv musíš spraviť kroky ty!Napríklad si vypýtať od kamošov/ky nejaké kontakty na neho napríklad číslo mobilného telefónu!TERAZ MA DOBRE POČÚVAJ!NIKDY ALE NIKDY NESTOJÍ CHALAN ZA TO ABY SI SI UBLÍŽILA NA ZDRAVÍ!!!Ak chceš o tom niečo vedieť kúp si nové INko stojí za to si to prečítať!Nikdy sa mu nevtieraj do "zadku"!Lebo chalani o to nestoja aj keď si to o ňom myslíš ale iba na TERAZ!
No a to je asi všetko budem rada ak ti poradňa pomohla a ešte mi niekedy napíšeš:)Maj sa krásne ♥

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Anonym1998 to som ja ale tak to...dnes sme sa aj rozpravali ale no on je kumn mily aj ja k nemu lenze problem je v tom ze ja som spravila raz prvy krok ale on...niako neraguje....nemáš ešte niaky typ ako sa mu zapáčit??

Anonymný povedal(a)...

Ja mám podobný problém..Tiež sedí predo mnou ale ku mne sa stále otáča a požičiava si veci...Som s neho úplne mimo... <3

Anonymný povedal(a)...

Napíšte mi e-mail!Na nana1103@azet.sk!