utorok 2. novembra 2010

malá zmena:)

nalíč sa ako... je to dosť obyčajné, povedala som si. A preto som rozmýšľala nad iným, lepším názvom, trochu originálnejším:D A Prišla som na toto: abnormal makup! No v preklade to znamená výnimočné líčenie:D

Mám ešte jednu zmenu:D Budem udeľovať diplomy. Keď sa vás prihlási aspoň 5, budú 3 miesta, ked menej, tak bude len prvé. Keď sa mi budú nesmierne páčiť všetky výtvory, potom udelím diplom každej:D ale to asi nebude často, len výnimočne:D to je taká malinká motivácia, aby ste sa zapájali.

A ešte sa chcem opýtať, či chcete, aby som mala aj rubriku obleč sa do... ponovom abnormal outfit:D

Teraz vám ukážem H
armonogram na tieto rubriky

V sobotu dám zadanie na abnormal makeup a v stredu vyhodnotenie.
V stredu dám aj zadanie na abnormal outfit, a v sobotu dám vyhodnotenie.

Dúfam, že to každému vyhovovuje, chcela som to mať takéto, časovo rozdelené, nerada by som všetko miešala, aby tu bol bordel...

A malé upozornenie, teda cukríková lady prebieha teraz, priósím vivi, pošli mi to už dnes, aby som to zajtra mala:D ak niekto sa chce zapojiť, môže:D ale prosím poslať dnes:D

Žiadne komentáre: