sobota 6. novembra 2010

Súťaž Abnormal outfit HLASOVANIE

Za úlohu mali dollky obliecť sa do šiat z Mortal Kiss a takto sa obliekli :) komu dáte svoj hlas? Píšte do komentárov.... bude len 1. miesto lebo ste len štyri. Výherca získa diplom :)

Mne sa hrozne páči každého a nevedela som sa rozhodnúť medzi konickarka99 a MissMaricas52. Vybrala som si konickarka99 lebo to má pekne zladené a také elegantné :) taktiež sa mi hrozne páči aj Ceunda a Cukrik1234 :) vy dáte komu hlas?


Ceunda 
  Cukrik1234
 
 konickarka99 
 
 MissMaricas52

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

MissMaricas52 Cukrik_one

Anonymný povedal(a)...

MissMaricas cloe_-_-_

Anonymný povedal(a)...

konickarka99...hlasuje zuzana225

Anonymný povedal(a)...

konickarka99 sa mi veľmi páči ale viac by sa mi páčilo so silonkami.Ale aj tak dám hlas jej.
hihaila123

k. povedal(a)...

hlas môj patrí cukríčke:D

Tímea ♥ povedal(a)...

ďakujem nemala som čas babrať sa s tým vidno to :-D

Anonymný povedal(a)...

konickarka99, hlasovala chonnygirl =)

Anonymný povedal(a)...

MissMaricas52

Anonymný povedal(a)...

MissMaricas

Anonymný povedal(a)...

a nemal by každý ku svojmu hlasu pridať aj svoje meno?Lebo niekto by mohol hlasovať sám za seba a to by bolo nefér voči ostatným.hihaila123

Anonymný povedal(a)...

konickarka99.A súhlasím nad tým komentom nadomnou.brianka225

Daiana122 povedal(a)...

KONIEC hlasovania!!!!! Tie 2 komentáre neberiem do úvahy kedže ten niekto k sebe nenapísala meno.. taakže o chvílu je na blogu diplom :P