streda 3. novembra 2010

Táákže!!

Je tu upomienka pre missmaricas!
Napísala si (konecne) 4 prispevky, ale aké? v jednom si dala tešíte sa na školu? v druhom si dala obrazok, v tretom si dala sutaž, a pritom jedna tu beží, ma ju didi, a nemaš ani takú rubriku a ani dovolenie, nie nehovorím, že sa ma máte stále pýtať na rubriky, ale ked vidíš, že včera som si dala tolko práce, a zmenila som názovčas a pridelila som tie rubriky nám, tak asiže čo?!
Vobec nedávaš obrázky, tvoje prispievanie ma už nebaví! buď začneš prispievať normálne, alebo končíš, jasné? a toto je druhé upozornenie, tretie už bude zároveň aj posledné!!

sem dám rozdelenie rubrík prispievateľkám: a podľa toho sa aj riadte:
Nelka: poradňa, stardoll in real( znemená, že nájdeš celebku, a oblečieš podľa mej seba), čo je in, (vlastne to bude o tom, že niake veci, ako to pochopíš.. napríklad povieš že nech ti pošlu obrazky čo radi nosia, alebo niake nove trendy:D)
Pajulik: štýly( prihodíš tiež niečo aké štýly existujú a tak), verzus (do tejto rubriky sa ti budú hlásiťť, alebo si vyberieš náhodne a budeš porovnávať, napíšeš dačo o outfitoch...) , zaujmavosti( to už je na tebe),
Lucinkva: pesničky( obnáša to že sem dáš texty piesne:), celebrity( zivotopisy) palec hore, dole( vyberieš vec a potom ju hodnotíš)
Free môže dávať každý:)
Marika: vymyslela som pre teba rubriku bude sa volať tak to nie!ty ich uverejníš a povieš, že čo si o tom myslíš ty...
Ja a DIDi budeme mať rubriku akú chceme, teda pre nás pravidlá nie sú ale hlavné rubriky naše sú: zmenáreň spoločná, abnormal make up a outfit didi outfit aj make up
rozhovory, vtipy a toto je spoločné.

Dúfam, že každý je spokojný, ak máte niaky návrh na rubriku, tak povedzte prispievateľky a povedzte či to nie je veľa...