streda 3. novembra 2010

Vtipy

Dúfam, že sa žiadna blondínka neurazí, konieckoncov, aj ja som blond:D

1.) Blondínka dáva inej blondínke hádanku:
- Má to štyri nohy, je to chlpaté, má to chvost...
- To je pes!
- Ešte som nedopovedala! A šteká to!
- Aha, tak to neviem!

2.) Stretnú sa dve blondínky a jedna hovorí:
"Včera,keď sa vypol prúd, ostala som tri hodiny zaseknutá vo výťahu!"
"To je nič! ja som zasa tri hodiny stála na pohyblivých schodoch!

3.) Ide blondýnka z Pitbullom ktorý nemá košík.
Policajt ide okolo a pýta sa blondýnky: prepáčte paní, kde máte košík?
Blondýnka: ale ja nejdem nakupovať.

4.) Blondýnka príde do Nemeckého supermarketu a pýta sa predaváča:
Prosím vás, máte tu baterky?
Predavač nato: Wie bitte?
Blondínka: Nie vybité ty debo ale nabité!

5.) Viete prečo blondínka od včera nežehlí ????
Lebo si kúpila žehliacu dosku.

6.) Stretnu sa dve blondinky a jedna hovori:
"hi how are you "
a druha na to:
"skade vies tak super poanglicky ?"
"ale kazde rano to chodi v radiu staci ak si to nastavis o dva dieliki do prava a tam davaju hodiny anglictiny"
Na druhy den sa tretnu a prva hovori :
"hi how are you ?"
a druha na to :
"chrrrrrrrrrrrrrr "

7.) Idú dve blondýnky nakupovať. V obchode so športovymi potrebami zrazu jedna od radosti zhíkne a ukazuje na kopačky: Pozri, to je úžasne toľko opetkov majú tie topánky! A druhá na to: Bože také som vždy chcela!!!!

8.) Blondínka píše manželovi SMS-ku
-drahý zabudol si si mobil!!

Ktorý je podľa vás naj??
Vyberala som ich tak, aby sa to nikoho nedotklo, veď predsa by to bolo rovnako smiešne, keby tam bola aj zelenovláska...

Žiadne komentáre: