piatok 29. apríla 2011

William a Kate

Druhá udalosť ktorú nám priniesol dnešok, je veľkolepá svadba princa Williama a Kate Middleton.



Podľa mňa naozaj krásna svadba, síce som ju ani nepozerala, ale samozrejme už som zastihla nejaké zábery, a naozaj to bolo veľké, ale určite ste to už aj vy videli....

Napríklad na facebooku som videla názory, že je ot trápne, a že my by sme sa o to m vlastne ani nemali zaujmať, ved sa nás to nijako netíka. No môj názor je ten, že je to veľká vec, už len preto, že my tu nemáme žiadnich princov, a treba si uvedomiť že Kate Middleton nie je síce najchudobnejšia z chudobních, pretože sa s princom zoznámili na škole, a to už musí byť škola, ked tak chodil "jeho vísosť", ale nepatrí medzi žiadne "urodzené" dámy.

Aký je váš názor na toto všetko?

A ďalšia vec o ktorej by sme sa mohli pobaviť, sú jej šaty.



Podľa mňa stačí jedno slovíčko a to - krásne. nie sú ani príliš jednoduché, ani prezdobené, no proste úžas :)
_____________________________________________
Tak a už len čakám na vaše komentíky :D

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ježiš sorry ale ja toto nemusím takže ma to totálne netrápi ... Ich svadba je všade kokso! :D :D

/motyl2312/

Tímea ♥ povedal(a)...

Ale mala krásne šaty :-)