streda 20. júla 2011

Daniel Dangl

Táá :D som minule pozerala Homa a Lesaka ( S.O.S ) tak ma napadol že by som ho dnes mohla dať :)) že kika ? :D :D ( Nabuduce bude Lesak :D )

Nó takže začnime ...
Povolanie - Herec , zabávač
Dátum narodenia - 5. februára 1975 (36) , Bratislava

Je slovenský herec , žije v Ivanke pri Dunaji .
Po skončení štúdia na strednom odbornom učilišti, ho prijali na Vysokú Školu Múzických Umení. Po ukončení vysokej školy v roku 1997 pôsobil 2 roky v Košiciach. Jeho hlas znie aj v mnohých " Markizáckých " dabovaných filmoch, teda živí sa hlavne dabingom. Účinkuje aj v bratislavských divadlách. ( GUnaGU a LUDUS ) Preslávil sa najmä vďaka zábavnej Tv show S.O.S. ( a ešte taká pikoška na záver Dano bol pár rokov model! No viete si ho predstaviť ? ja ne :D nič v zlom :)) )


V súčastnosti účinkuje v zábavnej relácii Partička a sem tam sa objaví aj ako glosátor v Adela Show.


A dám sem aj video Homa a Lesaka :D keby to niekomu nebolo známe :)) Pobavte sa :D









2 komentáre:

k. povedal(a)...

miesto partičky malo zostať SOS podľa mňa.... :D

Lucinkva ® povedal(a)...

presne ... :(