nedeľa 29. augusta 2010

Rozvrh!!

vysvetlenie rubrík: crazy: rubrika kde vaša fantázia nemá hranice!- Didi, Ja
celebrity: zaujmavé o celebritách-Lucka
vs. vyberieš si 2 doll a porovnávaš, ktorá je lepšia- Marika
outfity pre ness: vyberáš outfit, pekný a lacný pre ness- Ivka
zmenáreň: zmena doll-lucia
zaujmavé zo sveta: zaujmevosti ako najvačší...- Ivka/ Marika
módny meter: hodnotenie dollky- Ja
vaše výtvory: posielate- Didi
vtipy: zábava-Ja
palec hore/ dole: vyberie vec a hodnotí, oblečenie, čo zo suitu-JA
outfity ss: nezáleží na cene, ale kráse:P- Didi
pesničky na želanie: super pesničky!- Ivka
my stile: rôžne štýly, napr. hippies...- Marika
pieseň týždňa: je naj pieseň-Lucka
rozhovory s dollkami: :D - Didi Ja
obleč sa do: Didi Ja Lucka
Free- spoločné
pečenie: spoločné
Súťaže: spoločné
Poradňa: spoločné
filmy- spoločné, kedykoľvek...

nebudem dávať kedy, je to len na vás, ked ybudeťe dávať rubriky. voľno bude tak, že každý týždeň jedno. vtedy kedy potrebujete. min. dve rubriky za deň, jedna je povolená len v skúškovom období... spoločné rubriky, sú pre všetky. keby vás niako špeciálne zaujala niektorá nech napíše a je jej. napríklad poradňa.
kto chce poradňu? tá nemôže byť spoločná, bude chodiť na mail.

Žiadne komentáre: