pondelok 30. augusta 2010

Vtipy



táákže, mám novú rubriku, ktorá sa nazýva Vtipy. Určite viete, o čom asi budem prispievať. Keďže je už to školské, stresové obdobie, dobrý vtip by sa zišiel. je vám ich ponúknem viac, ako len jeden.:D

Obrázky komentovať nemusím:F

1.) Primár sa pýta novej zdravotnej sestry na vizite: "ako sa darí pacientovy?" " stále sa sťažoval, že mu je zle." " sestra, sestra, " oborí sa na ňu primár, " nevraví sa , že mu je zle, ale že pacient sa domnieva, že mu je zle. " na druhý deň ráno na vizite sa pýta primár sestry: " ták, sestra, ako sa darí nášmu pacientovy?" " pán primár, paciet sa domnieva, že je mŕtvy."

2.) Manžel sa manželkou sa poriadne pohádali, a tak večer manžel napíše manželke lístok: zobuď ma o šiestej! ráno o 8 sa sám od seba zobudí. pozrie sa na stolík a nájde lístok: vstávaj, už je 6!

3.) "dávno som ťa nevidel, kamoš, ako sa máš?" " Ále, mám problémy so žalúdkom, lekár mi dal diétu, môžem jesť len to, čo jedia malé deti..." " no, a lepšie?" " kdeže, zhltol som už aj 3 gombíky, guľôčku, kôstky od ovocia a o piesku ani nehovorím, ale nič z toho mi nepomohlo..."

4.) hovorí hluchý slepému: " nevidel si moju MP3?"

mám ich ešte veľa, ale nechám si niektoré aj na budúce.

3 komentáre:

Daiana122 povedal(a)...

:D heheeh :D

Daiana122 povedal(a)...

naozaj super vtipy :)

k. povedal(a)...

zdroj tajný