piatok 24. decembra 2010

Abnormal outfit HLASOVANIE + ešte posielajte!!

Taaak prihlásilo sa vás menej, ako ste sa prihlásili a na mail mi nič neprišlo :(  skúste to poslať ešte raz: mail je
 modeofstardoll@centrum.sk. Ak to ešte pošlete, tiež vás tu zaradím a hlasovanie bude trvať o niečo viac. A momentálne ste 4. Čiže diplom dostane len prvé miesto, ak mi pošle ešte niekto bude vás 5 a prvé 3 dostanú diplom.

 úloha bola: obliecť doll na vianočnú večeru  

 Prišli mi iba tieto...

 Každá to má krásne ale môj hlas patrí domci (missdomca9865) :)
komu dáte hlas vy?

cukrik1234
 ceunda
 lucinkva
 missdomca9865

5 komentárov:

missdomca9865 povedal(a)...

ja dávam ceunde :)

Barbora povedal(a)...

Ceunda to má také najvkusnejšie :) /motyl2312/

k. povedal(a)...

ja dávam hlas dominike:DD

Tímea ♥ povedal(a)...

Lucinkva

Anonymný povedal(a)...

Ja som poslala kdeje ? MissMaricas52