streda 24. augusta 2011

Veštenie ! Prečítajte si to !

Poznáte doll Enviro ?? Prednedávnom ma na stardolle kontaktovala a vravela mi , že dokáže veštiť a jej veštby sa vždy vyplnia. Taktiež vravela, že je potomok Mayov. Neverila som jej tak som jej položila jednu otázku. A hádajte čo! Odpovedala úplne zle! Proste to bola lož! Dala som jej ešte jednu šancu a povedala jej. že mi môže vyveštiť. Najprv vravela ,že klamem , že jej dávam zlé informácie a potom ked mi uz vyveštila , bola si 100 percentne ista ,ze ma pravdu. Ale nie som taký debil aby som nevedela ako na tom som! Taktiez bola úpne mimo! Ale ak chcete vyskúšať vyveštiť tak jej napíšte ale ja si len myslim , že vam povie to čo chcete počuť aby ste verili ze to je pravda ! A taktiež bolo divné toto : Ako mohla vedieť , ze je potomok Mayov , ked civilizácia Mayov žila pred tisíckami rokov pred K. , takže je to dosť divne , kedže žiadne rodokmene nesiahajú aj do takej minulosti!

19 komentárov:

k. povedal(a)...

buď si robila srandu, alebo chcela ľudí navnadiť na pozitívne myslenie :P

Anonymný povedal(a)...

nerada sa k tomu vyjadrujem ale musím nechápem ako niekto môže tak verejne ponižovať ľudí (konkrétne mňa) hoc ich poriadne nepozná a mohla si tam o mne napísať aj dačo pekné alebo sa spýtať dolliek, ktorým som vyveštila a veria mi a bola to pravda len preto, že mi TY neveríš neznamená to, že mi nemá nikto veriť

enviro

Anonymný povedal(a)...

myslím, že pre tento článok už na tento blog nebudem chodiť

Anonymný povedal(a)...

nechcela som nikoho urazit , len som povedala svoj nazor a mam nanho pravo ! a ja nemozem zato , ze si klamala , ze nic z toho nebola pravda!

k. povedal(a)...

ale no tak baby, ja myslím, že enviro ti možno chcela pozdvihnúť náladu, občas netreba hneň všetko kritizovať, ale stačí sa na tom pousmiať... a okrem toho, možno jej v reálnom živote vešienie, alebo niečo také ide, len predsa len na nete ani nevieš či ten s kým si píšeš je baba... zuzana225 tak ta poprosím, aby si tu už nevyzdvihovala, či sa hrá alebo nehrá na vešticu! a ty enviro, myslím, že ked prestaneš chodiť na tento blog, z nás neubudne, pretože som zatial nevidela ani jeden tvoj komentár, taks a láskavo nevyhrážaj, a ked nechceš, aby o tebe ludia písali takéto sprostosti, tak ani ty im sprostosti o sebe nepíš...
ďakujem,, a dúfam že si zoberiete moje slová k srdcu, aspoň trochu...

Anonymný povedal(a)...

tak si tam mala napísať MôJ NáZOR a nie, že som podvodníčka a, že klamem a mohla si tam aspoň napísať pravdu ako to bolo a jasné, že máš právo na svoj názor ale toto nie je názor tu ma zohavuješ pred všetkými dollkami

a to že nepíšem komenty neznamená, že tu nechodím

zuzana225 povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
zuzana225 povedal(a)...

ste už spokojný ?? a ceunda sama si napísala , že si možno robí srandu !

Anonymný povedal(a)...

ja by som sa chcela uzmieriť ale pochop dosť ma ranilo, že mi až tak neveríš a toľko si zlého o mne myslíš

enviro

k. povedal(a)...

Ano napísala som to a ani som to nevyvrátila... a enviro, prepáč ako aké zohavenie??! zohvuješ sa sama, tým čo ostatním píšeš! a to že sem chodíš a nepíšeš komenty je nám na ....! takže diki, že aspoň si sa zapojila do tejto diskusie, asi začneme ohovárať dollky, aby niečo napísali? no ktorá bude prvá?!
a enviro, ak chceš, aby ti ľudia verili, tak račej cez net nevešti...

k. povedal(a)...

a zuzanka, na komentáre máš čas, ale na prispievanie nie?! témy si dostala hňed na začiatku, takže už prispievaj, lebo už mi to lezie úprimne na nervy! aspoň ma neklam!

Anonymný povedal(a)...

tak sa teda nebudem zapájať na tento blog a ja teraz rozprávam zo zuzana225 tak sa mi prosím nepleť do rozhovoru a ja sama viem kedy sa zohavujem a kedy nie a ty si kto moja mama, že mi nakazuješ čo mám robiť keby som ti povedala ruš si blog tak by si ho zrušila?? takže ani ja nebudem poslúchať tvoje rady a budem si veštiť cez net koľko chcem a vôbec mi nemusíš odpisovať na každý comennt nikto to od teba nežiada

Anonymný povedal(a)...

teraz si tam dopisala, že je to tvoj názor keď si zistila, že mi to vadí ale predtým to tam nebolo

zuzana225 povedal(a)...

!! ty sa len bavis ze si blba alebo si naozaj. Naco som tam to asi pisala ? Aby si už nepisala trapne komentare! ale ak nechces prijat ospravedlnenie mas to mat. A naspat to tam uz nenapisem! a amiesto toho ze tu komentujes tento prispevok 9 krat si mohla komentovat nove lepsie prispevky!

Anonymný povedal(a)...

aké ospravdlnenie veď ja som napísala, že sa ti ospravdlňujem a ty si si to ani nevšimla len si hneď začala ma kritizovať aká som blbá a neviem prečo s tebou sa asi nikto nechce baviť ale ceundu neobviňuješ z toho čo ti napísala a keď som ti napísala že sa ospravdlňujem to ti je fuk a raz tam máš, že je to tvoj názor a zrazu nie tak sa rozhodni aby si ma potom nemusela komentovať, že som blbá a ja som sa chcela uzmieriť ale ty si začala zase hádku
enviro

Anonymný povedal(a)...

a mimochodom si jediná doll ktorá nie je spokojná s mojim veštením takže je to len dosť čudné a iné príspevky ma nezaujímajú a píšem tu 9-krát preto lebo nechcem aby ma takto dakto verejne zohavoval a napíš keď sa rozhodneš aby si pochovala válečnu sekeru a priala moje ospravdlenenie a boli sme znovu kamarátky

enviro

Anonymný povedal(a)...

a aby si vedela v jednom časopise bolo, že predkovia Mayovou žijú do dnes takže nechápem prečo ti to príde také nelogické len preto, že žili ďaleko dávno neznamené, že nežijú do dnes

Anonymný povedal(a)...

Tak aby ste vy trubky a trubáčci věděli : Nepíše že se všechny věštby splnili. Taky nemůže vyvěštit něco co už víš!! Ty si blbá dyt ona m vy věštila a pravdivě!!

Anonymný povedal(a)...

Vy jste opravdu totálně blbý ;) pokud tebnto článek nesmažete Potopím VÁS

Paní záhadná