piatok 26. augusta 2011

VS. Sukňa alebo nohavice?!


Začína sa nám tu tvrdý súboj :P Tak, V blogu o móde by sa malo písať o móde :D je to dosť logické?
Mám tu taký uletený duel nohavice, či sukňa?! Každej vyhovuje niečo iné. Tak by som bola za, aby sme si to tu rozpísali :))
Poslala som pár mojim super kamoškám zo sd túto istú otázku, čiže pripojím aj ich názor :)

Môj názor:

ako každého typu oblečenia aj nohavíc je veľa strihov farieb, čiže myslím, že každý má na výber to, čo potrebuje :) Pred nedávnom som bola v BG, presnejšie v burgase, toto mesto už nie ej vyslovene turistická zóna, čiže som mala možnosť pozorovať skôr domácich. Ako každá baba, aj ja som si všímala asi len oblečko ;) tam ženy nosili prevažne šaty a sukne. Či už išli do práce, ŕeštaurácie, alebo s kamoškami len tak... sukne a šaty. V každej vekovej kategórii. To sa tak často nevidí. teda aspoň u nás... Myslím, že u nás si ženy kompenzujú silu aj tak trochu výzorom. Pretože predsa len žena v nohaviciach nevyzerá tak žensky ako v sukni. teda nechcem povedať že v nohaviciach vyzerá ako chlap, to nie, ale niečo to s tým bude mať, no nie?
Zase sukne. Tiež je ich v obchodoch mnoho strihov, farebných kombinácii, vzorov. najnovšie sa nosia kvietkované vzory, ale to je už o inom ;). Myslím, že je to na tebe, v čom sa ti lepšie žije :)
Môj názor je 50 na 50...
a čo vy?
ps: komenty už nečakám :)


1 komentár:

Daiana122 povedal(a)...

Mne sa na leto pácia farebne veci -nejaké suknicky, kratasky- riflové alebo nejake farebne :)a nohavice asi cervene alebo zlte... zelene :D