nedeľa 9. januára 2011

Voľný čas spánok

Ako ma napadla táto téma? No, Keď som nemohla spať, rozmýšľala som, čo by som sem ešte mohla dať, keďže popravde, už ma toho veľa nenapadá, čiže by ste mi mohli na mail modeofstradoll@centrum.sk, alebo aj do komentov napísať nápady na témy;D
Spať vás učiť nebudem xD, myslím, že to je v každom z nás. Teda, napísala by som sem pár infošiek, čo by vás aj mohli zaujať.

Myslím, že každý má rád výkendové vylihovanie, spanie až do desiatej, niekedy viac =P americký vedci si myslia, že toto vylihovanie, teda dlhý spánok je pre nás nezdravý! Medzi tento "nezdravý spánok" sa počíta aj akékoľvek zdriemnutie počas dňa, či skoro večer. Vraj vtedy je zvýšené riziko mozgovej porážky, či infarktu. No podľa mňa na totmto "spaní" nie je nič zlé. Pretože niekedy na človeka príde hrozná únava, a to riziko infarktu je pravdepodobnejšie pri takom premáhaní sa, že nebudem spať, lebo to nejaký američan povedal...
No i ten američan potvrdil, že horšie, ako dlhý spánok, je jeho nedostatok. A podľa toho by sme sa aj mohli riadiť. Viem, že niekedy sa nemusí chcieť večer ísť spať, no keď nás tam rodiačia pošlú, myslia to len dobre, veď nikomu sa nechce vstávať skoro do školy, alebo spať málo, je hrozné.

Teda optimálne je spať 7 hodín. Teda, keď pôjdeme spať o devaitej, spíme až 11 hodín. To dneska odporúčam, lebo zajtra je školax((

Ako si spríjemniť spánok?

Poznám taz."klapky na oči" ja som to osobne nevyskúšala, ale vraj je to fakt dobré. Máte ich niekto, alebo máte s nimi skúsenosti?

Vankúše.
Máte rady veľa vankúšikov na posteli? No ja keby som mohla, mám ju celú len nimi zapratanú.




Dúfam, že sa vám tento príspevok páči. Písala som to hodinu, ani viac, ani menej;D

4 komentáre:

Mon* povedal(a)...

nezaspím bez malého vankúšika :D

k. povedal(a)...

ani ja... je to ako droga xP

Anonymný povedal(a)...

Zrovna dnes som toho moc nenaspala, ale spím veľmi rada, nenávidím ranné vstávanie.
Moja rada na dobrý spánok, dobre vyvetrať izbu, zatiahnuť rolety.

k. povedal(a)...

hej hej, ja vždy zaťahujem...