streda 31. augusta 2011

Pandora korálky

Pandora je  osobný šperk, založený na zbieraní korálok, pričom každá korálka má svoju hodnotu a pripomína chvíle v živote.

Pravú Pandora ponúka korálky za veľmi drahé ceny, no niekto si to môže dovoliť. Možno mi teraz nebude veriť, ale pravý Pandora náramok z 14k zlata vás môže výjsť cez 10 000 eur...a to sa nemýlim, nuly som napísala správne! Len čistý náramok-zlatý stojí cez 1599 eur.
 
Ale tu u nás skôr narazíme na korálky síce nie pravé, ale občas rovanko krásne ako je pravá Pandora. Ceny sa už pohybujú od zopár centov po približne 10eur, pričom pri pravej Pandore je to od 29eur po tých spomínaných 10 000eur.. aby ste sa presvedčili, skočte na pandora.net. 

Tak po poriadku... musíte mať základ náramku , je to zväčša strieborná retiazka s uzatváraním na klipy.  Postupne si môžeš dokupovať korálky, navliekať ich a znovu dávať dole... na Pandore je skvelé to, že ak si vyskladáš hocijaký náramok, bude jedinečný, lebo nikto na svete nemá takú fantaziu ako ty.  Korálky sa vyrábaju z kovu- striebro a zlato, z muránskeho skla, ...atd.

Možno ste sa už stretli s takými to korálkami :) tak čo, poznáte Pandoru? :)
A pár obrázkov: 
 
 






3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Páni riadne drahé sú ! Ale krásne :)

PS. Pekný blog :)

k. povedal(a)...

Krásne sú :D
super článok... :))

michal povedal(a)...

Pristane vám. Tiež som chcel nedávno kúpiť manželke náramok od Pandory, mne sa celkom páči aj ten koncept dokupovania príveskov. Ale ona na to veľmi nie je. Na rovinu som sa jej spýtal a ona mi povedala, nech jej radšej kúpim niečo také: https://www.mibandshop .sk/xiaomi-mi-band-4/... Tak som z toho trochu jeleň, že moja pani odmieta šperky. Vlastne by som mal byť ale asi spokojný, nie? :D Čo by za to iný chlap dal? :D