piatok 16. septembra 2011

zmeny nálad

Niektorí ľudia menia nálady ako šaty. Tých zvykneme volať náladoví. Mala som kamošku, čo bola presne taká, jeden deň super, druhý zas hrozná... S ňou sa už chvalabohu nestretávam, lebo nie je nič príjemné, keď sa na vás urazí, a ani neviete prečo :P Znie to šialene, ale to sa stáva... Lenže ja tu nebudem písať o svojich spolužiačkách a o ich náladach...

Minule som v nejakom časopise čítala, že nálada sa výrazne mení aj keď sa mení aj podľa počasia. Nie je to nič vedecky dokázané, ale v tomto období vraj zvikne mať veľa ľudí depresie. Či to má niečo z tým, že sa počasie začína zhoršovať, že slnko už tak veľmi nesvieti ako pred tým, a ľudia, ktorí majú depky sa cítia ako keby už ani na ich život nesvietilo slnko... tak to sa môžeme len domnievať...

Čo robiť keď máš depku?
Podľa mňa najlepší liek na depku je smiech. Jednoducho sa vyber von s babami, ktoré sú ako keby ti niekto garantoval, že nebudeš mať čas sa nadýchnuť počas smiechu... :D a také ja poznám :D možno asi preto nemávam depky, ktovie :D :P
Ak máš pocit menejcennosti, radím, aby si si zapla fashion tv :D je to síce módna stanica, ale niektoré tie "modelky" sú vážne ako bábiky poskladané z špáratiek... a tak aj vyzerajú... A čo?! sú modelky! Tak, ako ony sa nehambia absolútne za nič... Prečo by si sa mala hambiť ty...?!

Tento článok chcem venovať všetkým babám, ktoré nemajú komplexy! :D éééj

1 komentár:

Lucinkva ® povedal(a)...

ééj :P TV Fashion vychytané xP