streda 19. októbra 2011

Jesenný...?!

Rubrika, ktorá bude trošku jesenná...
Dosť často sa teraz spomína jesenná depresia, alebo chrípka.

Začnime tou depresou. Prečo som si vybrala túto tému? Asi preto, že je dosť aktuálna. I keď ja dúfam, že medzi nami nie je nikto, kto by sa pre niečo trápil ;) Aspoň teraz nie.
Z čoho asi tak bývajú tieto depky?
Problémy bývajú celý rok. Väčšinou sú to podobné, alebo také isté problémy. Prečo ich na jeseň pociťujeme intenzívnejšie? Počasie. V lete sme mali prázdniny, voľno, oddych, prázdnu hlavu, ničím sme sa nemuseli zaťažovať, nič sme nemuseli robiť... Potom to prišlo. Škola a s ňou aj krátke, tmavé, upršané a studené dni. Dni, keď sa nikomu nechce ani len vstať z postele... Nie to už ísť do školy a učiť sa, hlavne keď sme doteraz nič nemuseli robiť. Ja si myslím, žo postune by depresie už mali ustupovať, lebo v škole sme už veeeľmi dlho, alebo sa to aspoň tak zdá... :D
Okrem toho sa blížia vianoce. Poviete si čo som debil? Ale ja som si to dnes akosi "zisťovala" :D a prišla som na to, že presne v tejto chvíli nás od vianoc delí len 65 dní a 8 hodín! :D

Mne sa to nezdá tak ďaleko :D Ale hej... sú to ešte dva mesiace... :D Okej, vzdávam sa je to ešte ďaleko... :D Lenže hneď na to si spomeniete nedoriešenú otázku darčekov, a ak nechcete dopadnúť bez peňazí a bez odmien blízkym, rozhodla by som sa aspoň pre to šetrenie, ak už nechcete začínať vianocami...
Pre tie výraznejšie (??!) typy ako som asi aj ja ( :P) odporúčam rozmýšľať nad obdobím minimálne do 23. :) tak toto bola sviatočná vsuvka, a ja slubujeem! že už zase nezačnem ako minule v septembri s vianočními pesničkami :D

Po tomto príspevku by hádam každého problémi aspoň trošku ustúpili... Ak nie, tak si urobte poriadny kúpel, zapnite hudbu, sviečky, a upracte si v hlave... ;)


Majte sa pekne.... zatiaľ :D Whitelovecat. ♥

ps: rozmýšľam nad založením celoročne vianočného blogu :P ale niéé.....

Žiadne komentáre: