utorok 18. októbra 2011

Blogy vo svete

Ostáva mi ešte trošučku času a potom rýýchlo na krúžok ;)
Cez výkend som len tak kukala po nete všetko možné, ako vždy a narazila som na pár blogov. Vlastne zahraničných. Ak vám moc nejde jazyk, nevadí veď aj ja si pozerám len obrázky :D

Prvý :

Volá sa : http://mariannan.indiedays.com/

Píše ho baba, myslím že z Poľska. Nebojte sa, píše aj po anglicky, ak by náhodou niekto chcel aj prekladať ;)
Tu máme aspoň príklad takého obyčajného blogu.... :) obyčajného v dobrom slova zmysle!
Jej príspevky sú väčšinou jej fotky, kde komentuje svoje oblečenie. Je to akoby kútik z jej života. Má tam veci ktoré má rada, čomu sa venuje. Dokonca dala fotky svojho bytu. Ak to nájdete, je to neuveriteľne pekne zariadené :D kebyže mám vlastný byt, vyzerá nejako takto :D Celkovo má osobitý štýl na ktorý nemôžem povedať nič zlé... :D Od takéhoto blogu však nečakajte nejaké dlhé príspevky, v ktorých opisuje svetový mier, či hocčo podobné alebo nepodobné :D
Design jednoduchý, ale vyhovujúci ;) Asi sa riadi heslom menej je viac... Tým heslom by sa mohli riadiť povedzme si úprimne viaceri ľudia :D

Jej zmenšená fotka.... Tu síce veľa z oblečenia nevidíme, ale ceníme si starbucks :P

hampuri2

Ak chcete pozrite si ho :)... Ale nezabúdajte pri tom ani na nás, predsa len píšeme v našom rodnom jazyku! :D

Žiadne komentáre: