utorok 18. októbra 2011

Len tak.... :)

Trochu sme tu dlhšie neboli.... tým sme zísali jedine to, že blog vyzerá trošku ináč, než by sme chceli.... ospravedlňujeme sa....


Priznám sa že ani neviem, o čom by som dnes napísala.... O sd ma moc písať nebaví, keďže tam chodím už len "zo zvyku" a tým pádom len odpíšem kamoškám a idem preč ;). Ako tak rozmýšľam, asi by vás nenadchlo počúvať, ako sme dnes s triedou boli v Modre na výlete a ako sme sa dozvedeli veľa o Ľudovítovy Štúrovy. Ako sme boliv jeho izbe, v múzeu, v ktorom sa nachádzala dokonca aj kosť z jeho nohy ( áno, je to divné :P ) či pramienok vlasov. Ako sme potom boli na mieste, kde sa postrelil, a následne na to 12.1. zomrel na otravu krvy.... Tak to by vás asi ani nezaujímalo... :D Ale predsa som vám o tom povedala.... :D Téma dnešného zmysluplného príspevku bude Iný život, druhý život alebo moje druhé ja.
Ak ste to pochopili v zmysle, reinkarnácia, niečo medzi nebom a zemou, sklamem vás, ste na omyle, v tom sa zas tak nevyznám. Ale ak by st chceli prispieť takým článkom, nech sa páči... :)

Náš "druhý" život

Na sd, alebo na blogoch s takzvanou RPG hrou, (ak som vymenila v rpg písmená, prepáčte, nie je to overené :P ) si prakticky vytvárame iné životy. Sme iné bytosti a ponoríme sa do ich života.
Vyberieme im vlastnosti v ktorých asi veľmi nevynikáme, ktoré nás trápia, s ktorými musíme žiť. Tú postavu si urobíme podľa našich nápadov, aby bola pre nás dokonalá. Keď je dostatočne iná, tešíme sa, lebo sa nám podarilo "vytvoriť" niečo celkom iné ako sme my. Vlastne sa správame celkovo inak. Ani to nie sme my. Keby sme si pozreli hocikoho, nevieme kto to vlastne je. Tá komunikácia je vlastne na to dobrá, aby sme aspoň čo to vedeli o tích pekních kresleních postavičkách...

Prečo vlastne existujú tieto stránky podľa mňa?
Ja si myslím, že to nie je len o zabíjaní nudy. Žiadne divča nie je dokonalé, alebo si to aspoň myslí.
Každá je dokonalá. Každá je svojím spôsobom krásna. Neviem prečo by si dievčatá mali robiť kompleksy... Prečo aj?!
druhá vec...
Nie je to len biznis... Poroagujú tak nové módne značky, vychytávky, baby čo si to pozerajú, keď to vidia, tak to neskôr majú... Pomáhajú tak nie len sebe, ale aj značkám, návrhárom... Svojím spôsobom je to dobrá vec. Zamestná sa tak množstvo ľudí....

Záver: viem, že to asi nemán ani hlavu ani pätu, ale nabudúce by som rada prispela niečim, čo vám viac pomôže, respektíve čo bude mať aj nejaký zámer. I keď nemôžem povedať, že toto zámer nemalo.

Poučenie: Nikdy nepíš príspevky bez toho, aby si si pred tým navrhla tému, inak skončíš ako ja ;D Už mám týždeň a jeden deň štrnásť, a neviem zo seba vypotiť jednen súvislý príspevok :D Druhé ponaučenie je že prvé nie je až tak celkom pravda, lebo sme sa dozvedeli dve celkom fain veci a to že sme si zopakovali dejepis z piateho ročníka a to druhé, že som sem zakomponovala, že som mala minulý pondelok 14 ;) A tretie poučenie a to najhlavnejšie : Každá sme svojím spôsobom naj! :)
Pekný deň... ;)

Žiadne komentáre: