nedeľa 17. októbra 2010

...

Poznáte, to? Keď na stardolle nie je nič nové, a jednoducho nie je o čom prispievať? To sa možno nestáva stále, iba niekedy... Tak v tom čase je i na blogu dosť nuda. Lenže o čo sa my snažíme? aby ani chvýľočku na našom blogu nuda nebola:D
Preto by som týmto chcela otvoriť našu poradňu:
- Ak máš niaky problém, a nevieš ako ho riešiť, napíš na modeofstardoll@zoznam.sk
- Môže to byť aj anonymné, čiže ani nevieme od koho mail prišiel, stačí ak ani nenapíšeš svoj nick, alebo ho napíšeš, lae nechceš,a by sme ho dali na blog...
- ALE prosím dala som sa na to ja, tak mi nepíšte o chalanoch, lebo ja sa v tom nevyznám, možno vám budem vedieť poradiť niečo iné:)

Ďalej sa pre vás organizujú rôzne aktivity ako nalíč sa ako... alebo Tvorivá scenerka.
Máte možnosť nám poslať vaše výtvory, Návrhy.

Na tomto blogu sú najnovšie Free veci, ale stále nie je v tento deň o čom písať.
Ak máte nieky nápad, tak napíšte my sa len potešíme:D

CHcela by som sa ešte spýtať, či by vás bavili niake Rady o zvieratách, keď sme pri tom, to by ste mohli dať aj do poradne:)
Vaša
ceunda:D Ale inak ma volajte Kika:DD

Žiadne komentáre: