nedeľa 17. októbra 2010

Haloweensky rozhovor s Juliet15559


1.) Čo si predstavíš prvé, keď sa povie Haloween?
- vyrezanú tekvicu xD

2.) Oraganizuješ niaku párty? alebo si na niakej bola?
- v škole každoročne organizujeme párty :)

3.) Veríš na duchov, alebo strigy?
- duchov áno (som divná ja viem :D) ale na strigy nie, iba keď som bola malá.

4.) Chcela by si byť víla?
- no určite...mohla by som robiť veci čo v reálnom živote vôbec nie.

5.) Čo si myslíš o strašení na hroboch? chodíš tam?
- je to trapné...jasné, dakedy večer tade chodím ale vôbec sa nebojím.

6.) Vyvolávala si už niekedy duchov, alebo niečo také? Čo si o tom myslíš?
- áno, a hovorím vám že nie je to bohvie ako úžasný pocit..neskúšajte to!!!

7.) chcela by si, aby bol u nás taký haloween ako v amerike? teda párty a strašenie?
- jasnéé...by som behala po celej dedine len aby som mala čo najviac cukríkov :P

8.) vyrezávaš doma tekvice?
- nie ale v škole máme dakedy súťaž o najkrajšiu vyrezanú tekvicu :)

9.) Máš niaku haloweensku príhodu?
nie...

10.) čo by si robila, keby sa vám s kamarátkami podarilo naozaj vyvolať ducha??
- aj sa nám to podarilo, a v noci sa nám nespinkalo bohvie ako dobre :DD

Žiadne komentáre: