sobota 23. októbra 2010

Haloweensky rozhovor s Ariadneella


1.) Čo si predstavíš prvé, keď sa povie Haloween?
Obrovskú vyrezanú oranžovú tekvicu..... XD

2.) Ako tráviš tento deň?
Väčšinou na nejakej párty, ktorá sa koná v našom meste

3.) Veríš na kúzla, alebo strigy?
hmmmm.....ani ja sama newiem ale skôr nie

4.) CHcela by si vedieť čarovať?
SAMOZREJME, veď kto by nechcel, napr: spolužiakovi ktorý vás štve prikúzliť nejaký ten prasači ňufáčik :))

5.) čo si myslíš o strašení na hroboch? chodíš tam?
No na hroby chodím ale nie v ten deň, a podľa mňa tam nestraší.....

6.) vyvolávala si už niekedy duchov, alebo niečo také?čo si o tom myslíš?
Niekedy to niektorý v škole robili, ale ja som sa k nim nepridala, pretože je to podľa mňa úplná debilina,mali by ľudí nechať odpočívať v pokoji

7.) chcela by si, aby bol u nás taký haloween ako v amerike? teda párty a strašenie?
Určite áno :) Dala by som všetko zato, kebyže môžeme po domoch chodíť a pýtať od ľudí sladkosti :))
8.) vyrezávaš doma tekvice?
Nie, lebo ja som straaaašne neschopná a moja "tekvica" by nebola tekvica ale nejaká bomba teroristov XD.
9.) Máš niaku haloweensku ríhodu?
Ani nie ://
10.) Čo by si robila, keby sa vám s kamarátkami podarilo naozaj vyvolať ducha??
No ja to neskúšam, tak asi nič.

Žiadne komentáre: