nedeľa 31. októbra 2010

Nalíč sa ako...




Ja by som xela len pripomenúť túto súťaž. Tak pls ešte raz sa mi sem prihláste do komentov, Ďakujem :D A posielajte obrázky na mail modeofstardoll@zoznam.sk

A pre istotu som sem dala aj obrázok podľa ktorého sa máte namaľovať :D tak prosím posielajte

A len keby niekto nevedel je to
Adam Lambert ale keď sa budete maľovať tak nemusíte byť chlap hh a len pre zaujímavosť som si aj ja pripravila taký obrázok ako by to približne malo vyzerať, tak dúfam že sa necháte inšpirovať .... :P

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

hezký :)

k. povedal(a)...

tééda, lucy to sa ti podarilo:DD krásne je to:D ináč poslala som...

Anonymný povedal(a)...

Hej super..xD motyl2312

7_Vivi_7 povedal(a)...

ty kokos veď to je fantastické úplne sa to podobá

Lucinkva ® povedal(a)...

kujemmm ale prosiim hlaast e sa :D

Lucinkva ® povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný povedal(a)...

Poslané +D Sa nasmejete xDDDDDD (motyl2312)

Lucinkva ® povedal(a)...

aaale urcite to je peknuckee :D

Anonymný povedal(a)...

Nie :D :D :D motyl2312

Daiana122 povedal(a)...

wow!! parááda :D veľmi podobné a .. no proste úúžasné :D