nedeľa 31. októbra 2010

Voľný čas špeciál

Halloweensky špeciál


Aký je dnes deň?? Ách áno, Haloweensky!! Tákže, čo sa dá na haloween robiť?? Neviete? Tak ja tu mám pár tipov:D


1.) Vyrezávanie tekvice- je to super na odreagovanie:D včera som to so sestričkou skúšala- no nie je bohvieaká krásna, ale myslím, že sa celkom podarila. Ako na to??
Potrebujete veľa novinového papieru, aby ste tekvicovou dreňou nazakidali celý stôl. zoberieme si tekvicu, nožík a lyžicu, najprv odrežeme vrch! to nám urobil otec, lebo je to ťažké! potom ju vydlabete. zoberiete si tegovačku a nakteslíte oči, ústa a nos. vyrežete a je to! je to fakt zábava:D

2.) Ak si už nestihnete zohnať tekvicu, tak postačín aj farebný papier. takto si vyrobíte tekvicu akú len chcete:D, môžete urobiť netopiéra, a čokoľvek...

3.) Na Haloweene sú najlepšie párty!! Dá sa tam zabaviť na plnej čiare. keď vám už nezostal organizačný čas, zavolajte dve kamošky a vyrazte do ulíc:D Račej chodťe tam, kde je veľa ľudí:) ( veď viete, koľko všeliakých ľudí exsistuje)
Môžete sa zahrať na Amíčky, a skúsiť šťastie u niekoho doma:P Rozprávať si horrory, a proste sa zabaviť:D


4.) Alebo len presedieť pri telke a kukať Haloweenskeho šreka, ale to mi príde skôr ako exit...

1 komentár:

Daiana122 povedal(a)...

:D :D ma nestraš!! :D