štvrtok 27. januára 2011

Môj priateľ kniha

Vybrala som knižku, ktorú som nedávno čítala... Volá sa PRINCEZNÁ PIA. Mne osobne sa veľmi páčila. Napiśal ju Thomas BREZINA, a je z ...... ako by som to povedala, série alebo edície kníh (ale nenadväzujú na seba) kam patria ešte aj: MAČACIE DIEVČA, NOVÝ ZAČIATOK a DOTYK ANJELA.

Táto kniha je o Pii, dievča ktoré žije aj s otcom a mamou na pštrosej farme, ktorá príde do Londýna na kurf angličtiny a býva u známych jej otca, Cooperovcov. Zoznámy sa s množstvom ľudí, a v starej knižnici nájde 100-ročný denník dievčaťa menom Phillipa. A tak isto ako Phillipu pred 100 rokmi, aj Piu teraz niekto prenasleduje...

Mne sa tá kniha tak páčila, že som ju prečítala za asi 4 dni a je to dosť hrubá kniha. Odporúčam prečítať :)

2 komentáre:

Tímea ♥ povedal(a)...

Nečítala ;-)

Barbora povedal(a)...

To som čítala ...:) Sú super :*
(motyl2312)