štvrtok 14. júla 2011

abnormal make up


Ahojte, tak postrehla som už pár kommentíkov :) a za tie vám všetky veľmi ďakujeme!!
Chcela by som sa vás teda spýtať, že keby som vám dala urobiť abnormal, či by sa našli aspoň 2, baby, čo by ste to urobili ? :) tak ak áno, dám sem obrázok, a ak nie tak si ten obrazok aspon kuknite, a uvidite či sa nedáte prehovoriť :)

téma: dúhová víla alebo proste nech len to je pestrofarebné.... :) nebojte sa použiť veľa farieb ja sa teším na vaše výtvory :)) vopred ďakujem a prosím komentujte kto ide do toho aby som aspon približne vedela....

A ešte prvaidlá:
Ak robíte v shope: odfoťte celú kabínku make up nie len tvár!
Ak v beauty palore, odfoťte časť kkde je hlava, netreba aj skrinku!
Popsielajte na mail: modeofstardoll@centrum.sk
Do predmetu napíšte abnormal make up a váš nick- nič iné!!
Môžete robiť aj v shope, hláste sa ktokolvek, ak neviete ako sa orezáva, napíšte, dám aj to sem...
Veľa šťastia!!

5 komentárov:

Lucinkva ® povedal(a)...

ja sa hlásim :D

chonnygirl povedal(a)...

Posláno =)

Anonymný povedal(a)...

hláásim sa :) denska ešte možno pošlem :))

Anonymný povedal(a)...

hlasim sa

12sonka12

Anonymný povedal(a)...

ja som sa už hlasila pod anonymním :) nick mam Katka-Tana :D pridajte si má!:D