štvrtok 25. novembra 2010

Voľný čas tv

Určite pozeráte telku, teraz je také telkové obdobie, lebo je zima, a hneď jak dojdem zo školy idem na telku:D

Zameriavam sa na seriály, a humorné seriály a talkshow. Asi urobím aj s filmami.:)

Teda, ako som spomenula, hňeď keď JA dojdem zo školy idem na tv, a akurát tam idú priatelia. no ja to mám mooc rada:D ani neviem povedať, koho mám najračej, je to také vzájomné, páčia sa mi všetci. vtipná Fibie, koktavý Ross, Rozumná Monika... Ako sa páči vám? No mne strašne:D

Už to mám naštudované, po škoda že len jednom diely priateľov ide dva a pol chlapa, alebo ak chcete two and a half man. To je už zase také moderné, o blbom Džejkovy( to meno super znie...)
o prelietavom charliem a o jeho popletenom bratovy- doplňte jeho meno...(zabudla som...) o ich zlej, alebo skôr takej nedozretej, ale vždy vtipnej matke, o Berte, ktorá je dosť využívačná. No mňa osobne fascinuje Charlieho výhľad, ktorý dávajú aj tristo krát, čo mi nevadí, lebo sa mi to páči. Ak sa namýlim, je to Malibu.


No a potom ide nestarnúci Monk. Čo je úplne super detektívka. On je taký divno zakompleksovano divný. má pomocníčku Natalie, ktorá je poverená veľmi ťažkou prácou, podávaním servítiek. Aj monk je podľa mňa super.

A teraz otázka na vás, pozeráte to všetko? Akože myslím naraz? No ja väčšinou hej:D viem som divná, ale tak v piatky určite, a niekedy si dám na dva a pol chlapa prestávku, a dačo sa poučím, ale je to iba fakt dakedy:D Čo vy?
ešte by som chcela "Vyhlásiť" súťaž seriálov:D ktoré spíšem zajtra, pospomínam všeličo možné:D

A teraz talkshow.

Adelashow.
No toto nepozerávam, iba keď som bola chorá, mimochodom, preto som týždeň neprispievala, mala som niaku vyrózu črevnú, no štyridsiatky, tak sa nečudujte:P
Teda som to pozerala, a bol tam už newiem kto... lebo pri 40 si toho veľa nezapamätám...
no podľa mňa je to divná talkshow. aha, bola to Kurnikovova, ale pozerala som aj keď tam bol Gott. prečo divné? Lebo pred aj po tom, ako tam úpríde hosť ho rozoberajú, povedala by som že až ohovárajú. Aký je váš názor na Adela show?


6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ja pozerám priatelov, a dakedy adela show, no aj podľa mňa to niekedy preženú...

laurush12555

Lucinkva ® povedal(a)...

2 a pol chlapa :DD to mám veľmi rada ale dá sa aj monk a priatelia :D

Lady povedal(a)...

pis zdroj ked kopirujes

Lucinkva ® povedal(a)...

nekopíruje!!!!!

k. povedal(a)...

ty si jaká koza, ja že kopírujem, ak myslíš to na every, tak to okopírovala nela, čo prispieva na našom blogu a ja som jej už napísala, ty krava debilná, tak toto ma už nastalo, napíš láskavo svoj nick! pozri si dátum mojho a jej, a potom povedz, kto kopíruje, a okrem toho, napísala som aj na every koment že mi to skopírovala, takže si zavri svoju s... hubu!!

Tímea ♥ povedal(a)...

nepozerávam :-)