sobota 6. novembra 2010

Poradňa

 Ahoj....Mám taký blbý problém ..:-( Nad perami mi rastú ako keby
fúzy....Ale ved ja som dievča!!! Tie prípravky používať
nechcem..prosím poraď.. Je to dosť výrazne...

                                                                                                             (Anonym)
Odpoveď:
Ja viem že si dievča! A preto toto nemá byť!
Riešenie: 
Ja viem je to ťažké.
1.Nechceš aby si mala fúzy
2.Nechceš používať prípravky a podobne!
Takže ja viem viem je to hnusné povedať niekomu aby s tebou išiel do kozmetického salónu a "oholilli" ti v salóne fúzy!Takže ak naozaj nechceš mať fúzy skús prípravky nie také nejaké z TopShopu alebo aby si si dala pásku a odtrhla.
Skús to povedať mame aby ti poradila!Ale keď sa jej to bojíš povedať takže:
1.Zober si katalóg Oriflame.
Celý si ho prelistuj a pozri ak tam nič nebude choď na stránku www.oriflame.com a nájdi si kontakt.Nájdi si tam e-mail a napíš čo potrebuješ!
2.Katalóg Avon
Taktiež ho prelistuj a ak náhodou to nenájde urob to isté je to jednoduché!
3.Ak nie tak....
Čo už?Musíš to povedať mame bezpodmienečne!Nie že si moja začneš holiť fúzy!  




Prosím napíšte mi svoje problémy na e-mail nana1103@azet.sk lebo sa mi míňajú príbehy!!!! 





S láskou Vaša CooLNeLkA1103:) 

1 komentár:

color povedal(a)...

ahoj!zapoj se u mě do bleskowky! budu ti vděčná! a nechceš být aff? :) www.colors-and-me.blog.cz