štvrtok 4. novembra 2010

Abnormal outfit (1)


Do teraz sa to volalo Obleč sa do.... a teraz je to Abnormal outfit, takže si to nikto nezmýľte :)
Ak vás prihlásených bude 5, tak bude 1. až 3. miesto, ak vás bude menej, bude iba 1. miesto. Tá ktorá bude mať najlepší outfit získava diplom, to platí aj pre druhé a tretie miesto.

úloha je: obleč svoju doll do tých šiat z Mortal Kiss za 13sd, sú hned na 1. strane ked vstúpite do Mortal Kiss na figuríne úplne napravo.

Hláste sa v komentároch a nezabudnite pripísať svoj nick!!! Svoje výtvory mi pošlite na modeofstardoll@zoznam.sk do soboty 6.11. :)

6 komentárov:

k. povedal(a)...

hlásim sa:P

Anonymný povedal(a)...

aj ja MissMaricas52

Anonymný povedal(a)...

hlasim sa:D
konickarka99

Anonymný povedal(a)...

Ahoj ja som Cloe_-_-_ priviedla ma Marika že mám chodiť na tento blog že je super tak sa rovno zapájam do tejto súťaže :)

Tímea ♥ povedal(a)...

poslane :-)

Anonymný povedal(a)...

Hlásim sa

Kkkatka